reklama

O tom, ako sme kupovali jazdené auto a o ľuďoch, ktorých sme pri tom stretli

Výsledkom nášho hľadania malo byť auto, ktorému budeme veriť aj na ceste do Chorvátska, ale zároveň naň neminieme všetky naše úspory.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (68)

O tanečníkovi

Golf kombi, biele, 2 roky staré s 40000km za 14000 eur. Na obhliadku som zavolal Autoporadcu (-189 eur), ktorého mnohí odporučili. Urobil obhliadku, povedal, že je v top stave a odporúča ho kúpiť. Tanečník (povolanie majiteľa auta) povedal, že sa najprv musí poradiť so ženou, či ho predá. OK.

V ten istý deň si voláme a hovorí, že on to auto vlastne potrebuje, ale že si chce kúpiť nové, preto zverejnil inzerát. OK. Hovorím, že viem počkať, ale že sa mi má narodiť dieťa tak to súri. Povie, že to nebude trvať dlho, dáme si vedieť a dohodneme sa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po troch týždňoch mi píše, že to auto predá, ale nie teraz, že si ho chce ešte nechať a my si máme nájsť iné. Je to dva dni potom, čo sa nám narodila malá. OK.

O policajtovi

Škoda Octávia, strieborná, asi 3 roky stará s cca 60000km za 13700 eur. Stretneme sa v Karlovke pri jeho garáži, vytiahne von auto a začnem si ho obzerať. Chytím niečo, čo si myslím, že sú doklady k autu, ale je to jeho policajný preukaz. Auto je pekné, priestranné, kufor veľký. Na zadnom sedadle síce škaredá škvrna, nevadí, vyčistíme.

Sadnem za volant, zaradím rýchlosť a zdochne mi. Ako púšťam spojku, zadrháva sa a neviem odhadnúť kedy mi zaberie. Pýtam sa, že čo je s tou spojkou. On, že nič, že je to v poriadku. OK.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Dva dni na to mu posielam SMS, že tá spojka sa mi fakt nezdala a že to auto tým pádom nechceme. Telefonoval som aj s Autoporadcom a ten mi povedal, že pri takto novom aute sa to nemá prečo zadrhávať.

Obratom dostanem 2 SMS-sky. Citujem: "Zboznujem takychto "odbornikov" trtkov co vsetkemu akoze rozumeju a vedia pri tom prd." ... "Ty si chlapce kup radsej nove auto, lebo ziadna jazdenka Ti nebude dost dobra..." OK.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

O podnikateľovi 

Golf Sportsvan, hnedý, asi 4 roky starý s cca 70000km za 14500 eur. Keď som podnikateľovi zavolal, povedal, že akurát mu zle volám, lebo že to auto ešte možno využije. Ale viac bude vedieť o pár dní, že sa mi ozve. OK.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ozval sa mi, že auto je na predaj. Auto má doma v Bernolákove, pýta sa ma, či cestou z BA ho neprídem pozrieť. Poviem mu, že ťažko lebo nemám auto, a z Bernolákova mi nejde spoj. Navrhne mi, že príde on za nami. Dohodneme sa. OK.

Sadnem do auta, naozaj dobrý pocit z jazdy. Trochu sa prevezieme, je to prakticky nové auto. Potom mi napadne, že nebude zlé otestovať veľkosť kufra naživo. Zaveziem sa domov, prinesiem kočík a zistíme, že kufor je malý. Nie je to kombík, iba sportsvan. Mrzí ma to, lebo pán bol milý, aj auto skvelé. Len ten kufor.

O ockovi na otcovskej dovolenke

Ford C-Max Grand, biely, 2 roky starý s cca 60500 km za 14 500 eur. Dohodli sme si obhliadku, sadol som do auta. Pocit dobrý, auto svižné. Pýtam sa, ako je to s dostupnosťou, hovorí, že hneď, druhé auto si už kúpil. OK.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

O pár dní sa pýta, či ho teda berieme. Poviem mu, že potrebujem ešte 24 hodín. Povie OK. Potom si vypýtam ďalších 24 hodín a nakoniec mu píšem, že ho kúpime. Aj sme ho kúpili.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
(zdroj: autor)

Na prepis prišiel aj s 16-mesačnou dcérkou, tá tam pobehovala a my sme medzičasom zle podpísali kúpnu zmluvu (iba preberací protokol). Prišiel kvôli tomu z Bratislavy do Senca, kde som auto nahlasoval, aby ma náhodou policajti nevrátili pri prepise. A ešte mi aj poradil, že sa dá diaľničná známka prepísať z jedného EČV na druhé.

V júni to bude rok, čo auto máme. Už sme na ňom najazdili 15 000 kilometrov a stále sme spokojní.

Peter Nagy

Peter Nagy

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Marketingový riaditeľ vydavateľstva Petit Press. Vo vydavateľstve pracujem deviaty rok. Založil som portál Fičí.sk a obsahové štúdio SME Creative. Menežujem tiež projekty Blog a Diskusie. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu